Dansk Crowdfunding Forening | Jonas Lyngbek Thestrup - Dansk Crowdfunding Forening

Jonas Lyngbek Thestrup

Kompetencer:

Jonas har rigtig god erfaring med reward-baseret crowdfunding blandet andet via Keystones som afholder master-classes i crowdfunding, men han har også hands-on erfaring fra et par crowdfunding projekter. Derudover er Jonas co-founder af start-up virksomheden Speakarts, som på nuværende tidspunkt er få måneder fra en crowdfunding lancering.

Har du brug for sparring omkring dit reward-baseret crowdfunding projekt, fra en med hands-on erfaring, så er Jonas et godt bud.

Kontakt:
Jonas Lyngbek Thestrup
jt@speakarts.com
Tlf. +45 42772797

Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /var/www/danskcrowdfundingforening.dk/public_html/wp-content/themes/gusto_12/gusto/inc/helper.php:1466 Stack trace: #0 /var/www/danskcrowdfundingforening.dk/public_html/wp-content/themes/gusto_12/gusto/single-pirenko_portfolios.php(369): prk_related_projects(2517) #1 /var/www/danskcrowdfundingforening.dk/public_html/wp-includes/template-loader.php(77): include('/var/www/danskc...') #2 /var/www/danskcrowdfundingforening.dk/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/var/www/danskc...') #3 /var/www/danskcrowdfundingforening.dk/public_html/index.php(17): require('/var/www/danskc...') #4 {main} thrown in /var/www/danskcrowdfundingforening.dk/public_html/wp-content/themes/gusto_12/gusto/inc/helper.php on line 1466