Dansk Crowdfunding Forening | Jonas Lind-Bendixen

Jonas Lind-Bendixen

Kompetencer:

Jonas er opfinder af den foldbare stol ”Sitpack” og stifter af produkt udviklings virksomheden mono+mono. I 2014 lancerede m+m en Kickstarter kampagne, for at skaffe produktions midler til Sitpack, som indsamlede det dobbelte af målet. Jonas har, med succes, for at skaffe Business Angel og offentlig funding til international skallering. Kampagnen, er gennem målrettet arbejde, blevet dækket af 100 medier globalt og skaffet flere end 50 forhandlere på verdensplan. Jonas er Cand. Merc. Int. m. Kinesisk som andet sprog fra CBS og har professionel erfaring i forretningsudvikling fra både Danmark og Kina, bl.a. gennem anden virksomhed, MJK Import. Yderligere har Jonas eksekveret et seks måneders intensivt vækstforløb med Sitpack, ved Skandinaviens største Accelerator program: Accelerace. Med et international erfaringsgrundlag har Jonas en holistisk markeds forståelse, baseret på konkret erfaring; professionelt, og fagligt. Sitpacks crowdfunding kampagne, og succes med ekstern kapitaltilførsel har ført til færdigheder og viden i alle aspekter af at drive en crowdfundet virksomhed. Jonas ser de vigtigste værdier for at kunne køre en succesfuld reward-based crowdfunding kampagne som værende: initiativ, eksekvering og opfølgning – og selvfølgelig, et unikt produkt. Skal du have skærpet din kampagne eller forretningsplan, kan Jonas hjælpe.

Kontakt:
Jonas Lind-Bendixen
jonas@monoplusmono.dk
+ 45 31 72 00 22

Smid kommentar

Din feedback er vigtig for os.

You must be logged in to post a comment.