Dansk Crowdfunding Forening | Frederik Ploug Søgaard

Frederik Ploug Søgaard

Fred­erik er for­mand og medstifter af Dansk Crowd­fund­ing Foren­ing. Sen­est har Fred­erik arbe­jdet med kampagnen Standley samt Dan­marks til dato største crowdfunding-kampagne, MATE.bike. Han har skrevet spe­ciale om crowd­fund­ing og er facil­i­ta­tor ved faste månedlige crowd­fund­ing events og træn­ings­for­løb i forenin­gen. Han er jævn­ligt underviser/foredragsholder hos uddan­nelsesin­sti­tu­tioner, virk­somheder, netværk og de danske Væksthuse. Fred­erik har tidligere været hos Radio24syv-programmet, Mil­lionærk­lubben og har beskæftiget sig i både reklame­branchen og finansbranchen.

Til daglig arbejder Frederik i business angel-branchen hos Keystones, hvor han hjælper virksomheder med kapitalfremskaffelse og driver sekretariat for en række danske business angel netværk – herunder Danish Business Angels. Han har derfor unikke erfaringer med at kvalificere og præsentere projekter for potentielle investorer. Han er uddannet Cand Merc. Finansiering og Regnskab og har derudover gode erfaringer med grafisk design og udvikling af hjemmesider.

Læs mere på LinkedIn

Kontakt:
Frederik Ploug Søgaard
fps@keystones.dk

Smid kommentar

Din feedback er vigtig for os.

You must be logged in to post a comment.