Dansk Erhverv

Velkommen i en af de største erhvervsorganisationer

Dansk Erhverv er en af Danmarks største erhvervsorganisationer. Med deres 17.000 medlemmer og 100 brancheforeninger bliver din virksomhed således en del af et stærkt og værdifuldt netværk. Et medlemskab af Dansk Erhverv betyder også, at du får adgang til et stærkt team af rådgivere og fageksperter, som leverer dybdegående, individuel juridisk rådgivning og advokatbistand ved retssager. Det betyder, at du og din virksomhed får en stærk sparringspartner inden for erhvervsret og alle aspekter af personalejura. Det gælder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, bonusprogrammer, kunde- og konkurrenceklausuler, virksomhedsoverdragelse, arbejdsmiljø, opsigelser og fratrædelsesaftaler samt offentlig-privat samarbejde (udbud).

Flere muligheder

Et medlemskab giver samtidig dig og din virksomhed adgang til en lang række virksomhedsnære businessbrief, kurser og seminarer samt et internationalt netværk, der åbner veje til nye markeder.

Med et medlemskab af Dansk Erhverv får din virksomhed adgang til:

• Hotlines: Personalejura og OPS (udbud)
  • Advokatbistand og rådgivning inden for HR og personalejura
  • Adgang til internationale netværk og rådgivning om veje til  nye markeder
  • Rådgivning om arbejdsmiljø
  • Bred viden om faglige områder som bl.a. CSR, forskning, uddannelse,   skat, iværksætteri og finansiering
  • Lederudvikling gennem skræddersyede lederkurser
  • Relevant viden gennem nyhedsbreve, medlemsavis, info-pjecer mv.
  • Faglig opdatering gennem konferencer, seminarer, akademier og Business Briefs